IKEA vervolgt succesvolle dramaserie

IKEA maakt zich op voor een derde seizoen van zijn Amerikaanse webtv-serie Easy to assemble. Voor de nieuwe serie laat de woonwarenretailer de afleveringen voor verschillende Europese landen ondertitelen. Dat schrijft het Amerikaanse entertainmentblad Variety.

In Easy to assemble komen af en toe bekende acteurs langs. Sinds de start werden de filmpjes negen miljoen keer bekeken. Daarmee is de serie één van de weinig geslaagde voorbeelden van dramaseries uit de koker van bedrijven.

Hoeveel IKEA investeert in het project is onbekend. De jaarlijkse uitgaven van het Zweedse concern aan traditionele reclame wereldwijd zouden schommelen rond de 300 miljoen dollar.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!