Een nieuw massamedium in hartje centrum

Een pop up-winkelketen op toplocaties midden in de stad. Volgens trendwatchers is dit één van de betere ideeën van de laatste tijd. Het concept Brandnew Stores, waar het om draait, is helder: een adverteerder is voor minimaal één tot maximaal vier weken huurder van de Brandnew Stores.

Eigenaar Brandnew adviseert waar nodig over de manier van presenteren. De inrichting wordt verzorgd, evenals personeel voor het beheer van de shop. De winkels, altijd op A1-locaties, zijn voorzien van een interactieve vloerprojectie, plasmaschermen en een projectiewand, om zo op relatief eenvoudige wijze de look and feel van de tijdelijke huurder aan te nemen. Verder is alles mogelijk, ‘wil de huurder een zwembad in het pand, dan kómt er een zwembad in het pand’.

Het gehele artikel is te lezen in het meinummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!