Tulpfietsen gaat voor online verkoop
Gepubliceerd op 19 mei 2010 om 00:00
Directeur Frank Klemann, voormalig directeur bij Bizner, zette het nieuwe fietsmerk op en is volop bezig met de marketing. “Aangezien de fiets in Nederland een belangrijk vervoermiddel is, leek deze webwinkel een logische stap”, aldus Klemann. Zo werden deze week ruim vierduizend fietsen in Amsterdam voorzien van een zadelhoesje met de tekst ‘Mijn volgende fiets wordt een Tulpfiets’.
Voor bedrijven heeft Tulpfietsen de mogelijkheid een volledig fietsenpark te leveren, al dan niet voorzien van de huisstijl van het bedrijf. Doordat de fietsen alleen via internet verkrijgbaar zijn, kan de prijs scherp blijven. Voor elke verkochte fiets doneert Tulpfietsen twee euro aan het 1WE Riksjaproject, dat riksjarijders in Bangladesh de mogelijkheid geeft een geheel opgeknapte riksja te kopen met behulp van microkrediet.
Reacties 0