Starbucks wil nieuwe cd Bruce Springsteen niet in haar koffiehuizen

De nieuwe cd van Bruce Springsteen wordt niet via de 4.400 Starbucks koffiehuizen gedistribueerd. Starbucks ziet af van een overeenkomt hierover met Sony BMG’s Colombia Records. Starbucks keert zich tegen de expliciete sexueel getinte teksten van The Boss. Starbucks is een snel groeiende partner van de entertainmentwereld. Een kwart van de drie miljoen Ray Charles’ Genius Loves Company zijn via de koffiehuizen van Starbucks verkocht. Dit betekent derhalve een anderlating voor de distributie van de nieuwe Springsteen-cd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!