Succesvol gebruik internetkassa bij Playmobil event

Tijdens de wereldpremière van Playmobil Planet heeft de speelgoedgigant de internetkassa van Aspos gebruikt. Dit is naar tevredenheid gebeurt, aldus projectleider Jan-Dick Heijs van Link/Local World, uitvoerder van Playmobil Planet. "Alles verliep heel gemakkelijk. Zo hebben we tijdens het evenement twee keer opnieuw bevoorraad. Dat ging snel en kinderlijk eenvoudig."

Het bevoorraden gebeurt op basis van een automatisch besteladvies van de internetkassa. De kassa houdt bij welke productgroepen goed verkopen en welke achterblijven. Hierop kan direct bijgestuurd worden. Zo biedt de kassa de mogelijkheid om op locatie posters te printen, die de producten die in aankopen achterblijven, onder de aandacht brengen. Hierdoor kan een hoger rendement gerealiseerd worden.

In totaal rekenden in negen dagen circa tienduizend klanten af bij de Aspos internetkassa.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!