Fabrikanten spelen in op Oranjegekte

Fabrikanten proberen massaal de klant te verleiden met Oranje-acties. Dat meldt de Financiële Telegraaf zaterdag.

Volgens Platform Promotional Products, de branchevereniging waarbij vele leveranciers van Oranjeproducten en WK-gadgets zijn aangesloten, wordt dit jaar tussen de vijftig en zestig miljoen euro omgezet in WK-producten.

Zo komt zuivelfabrikant Friesland-Campina met de traditionele Oranjevla en de zogenaamde 'WK Toootie', een fluitje dat je op een leeg DubbelFrisss-pak of Extran-flesje draait. Lipton Ice Tea komt met een glas bij aankoop van een anderhalf literpak en bij de C1000 zitter er bji deze ijsthee ijsblokvormpjes. Supermarktketen Dirk van den Broek komt met zogenoemde handjes en C1000 presenteert voetbalgogo's.

Ook biermerken spelen in op de Oranjegekte: Bavaria heeft speciaal voor vrouwen de DutchyDress ontworpen, Heineken komt met een Makaraba, een mijnwerkershelm die voetbalsupporters in Zuid-Afrika dragen en Grolsch lanceert de op afstand bestuurbare 'koel-server' die het bier tijdens de wedstrijden naar de bierdrinker toe rijdt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!