Vivant ambieert groei op nationaal niveau
Gepubliceerd op 10 mei 2005 om 00:00
De van oorsprong uit de regio Groot-Utrecht afkomstige tabaks/gemakwinkel Vivant heeft sinds medio 2002 via de Tabaronde-organisatie en in eigen beheer in totaal 30 winkels geopend. Na vestigingen in onder meer Nijmegen, Alkmaar, Bovenkarspel en Drachten heeft Vivant nu de ambitie om nationaal te groeien.Ondernemers die zich bij Vivant willen aansluiten, moeten aan een aantal voorwaarden voldoen. Zo moet de winkellocatie A/Bplus zijn, de winkelvloer tenminste 50 vierkante meters en moet het verzorgingsgebied bestaan uit 25.000 mensen of meer. Buitenbeeld en instore-signing moeten bij elke winkel hetzelfde zijn. Dat geldt ook voor het zilvergrijze interieur. Een Vivant-ondernemer kan indien gewenst gebruikmaken van een kredietfaciliteit die door Vivant Trading is geregeld met ING. Tot de participanten van Vivant behoren onder andere Philip Moris, Imperial Tobacco Nederland, JTI, Ritmeester, De Lotto, Staatsloterij, Hallmark, Paperclip, Cartesse, Biri, Coca Cola, Red Bull, Spa en Heineken.
Reacties 0