Lage prijzen zijn steeds doorslaggevender voor supermarktbezoek

Lage prijzen en goede aanbiedingen zijn voor consumenten steeds bepalender in de keuze voor de supermarkt. Dat komt naar voren uit een onderzoek van GfK naar de doorslaggevende aspecten bij het bezoeken van een supermarkt onder leden van de Consumentenbond. De nummer 1 van de doorslaggevende factoren is net als in voorgaande jaren een goede kwaliteit in het assortiment. Prijzen en aanbiedingen, die vorig jaar nog op de plaatsen zes en zeven stonden, staan dit jaar op plaats twee en vier. Op de derde plaats komen goede versafdelingen. Verder zijn belangrijk, van hoge naar lage notering: ruime keuze, nette winkel, vriendelijke bediening, goede bereikbaarheid, deskundige bediening, geschikte openingstijden, leuke sfeer en snelle bediening.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!