Gap wil Chinese markt veroveren

Het Amerikaanse modeconcern Gap heeft zijn draaiboek gepresenteerd voor de verovering van de Chinese markt. In de tweede helft van dit jaar opent het merk vier winkels in het land. In Peking en Shanghai zijn al geschikte winkellocaties gevonden.

Gap lanceert op korte termijn ook een webwinkel in China. Hiervoor is een samenwerking aangegaan met het Chinese e-commercebedrijf Shaghai Yi Sang Network Information Co.

De leiding in China wordt in handen gegeven aan Redmond Yeung en Lorenzo Moretti, die als respectievelijk president China en managing director China zijn aangesteld. Beiden hebben ruime retailervaring bij internationale concerns als Tesco, Best Buy en Marks & Spencer.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!