Meerderheid van Amerikaanse vrouwen vindt zich in kledingwinkels slecht behandeld

Amerikaanse vrouwen tussen de 25 en 34 jaar gaven in 2004 27,8 miljard dollar aan kleding uit. Toch geven de meeste winkels ze niet de aandacht die ze op grond van hun bestedingspatroon verdienen. Uit onderzoek dat is verschenen in het blad Shop Etc. van Hearst blijkt dat 64% van de ondervraagden meent dat het serviceniveau in kledingzaken de laatste 10 jaar gedaald is. 24% meent dat het niveau gelijk is gebleven en 12% dat het verbeterd is. Voor 66% van de shoppers maakt het niet uit hoe laag de prijzen zijn in een winkel, als de service slecht is zijn ze ontevreden over hun winkelervaring; 34% vindt dat de juiste prijs slechte service wel goedmaakt.Ruim tweederde van de respondenten klaagt wel eens bij de manager van een winkel als ze slecht zijn behandeld; 9% doet dat altijd en slechts 6% nooit. 97% van de shoppers met vervelende ervaringen vertelt die door aan anderen. Onbeleefdheid scoort het hoogst op de ranglijst van slecht behandeld worden. 57% van alle respondenten noemde dit als grootste irritatie. 72% zou meer willen betalen voor artikelen als ze als prinsessen behandeld zouden worden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!