Facebook sluit virtuele cadeauwinkel

Facebook trekt de stekker uit zijn virtuele cadeauwinkel, waar gebruikers virtuele bloemen, taarten en andere kleinigheidjes kunnen kopen. Per 1 augustus houdt het project op te bestaan, aldus Emerce.nl.

Het was de eerste mogelijkheid om Facebook Credits uit te geven, waarvoor Facebook-leden geld neerleggen. Als alternatief blijven er wel applicaties over van andere partijen, zoals Hallmark, Someecards en Birthday Cards.

Facebook zelf daarentegen wil zich op andere facetten van het sociale netwerk storten. Dat is althans de reden die Facebook opgeeft voor het sluiten van de winkel. In een bericht laat het sociale netwerk weten dat het sluiten van dit stuk op Facebook wellicht voor teleurstelling zorgt, maar dat er na zorgvuldig beraad is besloten de focus te leggen op andere ontwikkelingen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!