Meer omzet voor lingeriebedrijf Van de Velde

De Belgische lingeriefabrikant Van de Velde heeft in het eerste zes maanden van dit jaar een omzet van 79 miljoen euro gerealiseerd. Dat is 8,2 procent meer in vergelijking met de 73 miljoen van vorig jaar.

De omzet is exclusief de omzet van de Amerikaanse retailketen Intimacy, waarvan Van de Velde eind april een meerderhed van de aandelen bezit. Voorts bezit het bedrijf de merken MarieJo en Prima Donna.

De groepsomzet van Van de Velde inclusief Intimacy kwam uit op 83,5 miljoen. Over de omzet van het Spaanse merk Andres Sarda, dat sinds 2008 eigendom is van de Belgische onderneming zijn geen mededelingen gedaan.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!