Omzetgroei voor Marc O’Polo

Marc O’Polo heeft over het afgelopen boekjaar omzetgroei geboekt. Het Zweedse merk wist de omzet met 7,5 procent te verhogen tot een totaal van 329 miljoen euro.

Duitsland was verantwoordelijk voor 68 procent van de omzet (exportgedeelte 32 procent).

Marc O’Polo heeft wereldwijd meer dan 1200 winkels en in-store-winkels, waarvan 79 eigen winkels en 120 franchisewinkels. Daarnaast heeft het merk duizend verkooppartners en duizend winkels met meerdere merken.

Marc O’Polo wordt internationaal vertegenwoordigd in zo’n twintig landen, waaronder Oostenrijk, Zwitserland, Nederland, België, Ierland, Frankrijk, Griekenland, Zweden, Finland, Denemarken, Noorwegen, Rusland en een aantal landen in Oost-Europa.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!