Media Markt Alexandrium-Rotterdam stimuleert winkelbezoek via SMS

Media Markt Alexandrium-Rotterdam gaat het winkelbezoek stimuleren met een SMS-actie. Voorbijgangers worden met grote posters op de winkelramen gewezen op de mogelijkheid een waardebon te winnen. Nadat ze een SMS-bericht hebben verstuurd naar een speciaal nummer, kunnen ze achterin de winkel bekijken of ze een prijs hebben gewonnen. Doelstelling van deze actie is om nog meer traffic op de winkelvloer te genereren en de omzet per vierkante meter te vergroten. Netsize, Europees marktleider in het aanbieden van mobiele producten en diensten voor business en entertainment, leverde voor deze actie een op maat gemaakte SMS-oplossing aan Media Markt Alexandrium-Rotterdam. Theo Hobma, vestigingsdirecteur Media Markt Alexandrium-Rotterdam: "Media Markt staat bekend om zijn lage prijzen en aantrekkelijke acties. SMS opent op het vlak van klantcommunicatie een nieuwe wereld. Om iedereen de kans te geven mee te doen, hebben we de kosten van de actie bewust laag gehouden. Deelnemers betalen slechts 25 eurocent per ontvangen bericht. We verwachten dan ook met deze actie nog meer traffic in de winkel te genereren. Door ervoor te zorgen dat bezoekers onze aantrekkelijke aanbiedingen niet kúnnen missen, zal dit uiteindelijk leiden tot meer omzet." "De toepassing van SMS als communicatiemogelijkheid in de retailsector is nog geen gemeengoed", zegt Peter Egberts, Country Manager Benelux bij Netsize. "Terwijl SMS juist uitstekende mogelijkheden biedt om voordelig meer bezoekers op de winkelvloer te krijgen. Door een SMS-actie te combineren met een te winnen prijs, is succes gegarandeerd. Mensen willen graag weten of ze iets hebben gewonnen, en zullen daarvoor de winkel bezoeken. Netsize signaleert deze mogelijkheden en biedt SMS-oplossingen die snel op maat zijn te maken en waarvan organisaties in de retailsector direct kunnen profiteren."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!