Intermarché zint op uitbreiding

Het Franse supermarktbedrijf Intermarché wil zich nadrukkelijker laten zien op de Belgische retailmarkt. Binnen twee jaar moet het aantal winkels bij onze zuiderburen stijgen naar honderd. Momenteel staat de teller op een kleine zestig Intermarché-supers.

De nieuwe vestigingen zullen vooral opdoemen in Wallonië. In Vlaanderen, waar consumenten minder warm lopen voor de formule, zijn er tot nu toe slechts twee winkels. “We zullen ons met de Vlaamse markt bezighouden wanneer we een duidelijk zicht hebben op de behoeftes van de Vlaamse klanten”, aldus commercieel directeur Vincent Aiglon.

Naast typisch Franse producten zullen ook Belgische specialiteiten in het assortiment te vinden zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!