Eindelijk inzicht in tarieven gevelreclame op Times Square

Coca-Cola betaalt maandelijks tussen de 200.000 en 350.000 dollar om op Times Square in New York te mogen adverteren. De uitingen van elektronicafabrikant LG kosten maandelijks 165.000 dollar. Het is voor het eerst dat er enig inzicht wordt gegeven in de reclametarieven in dit centrale kruispunt in New York. Volgens AdAge bedraagt de jaarlijkse reclameopbrengst van deze gevelreclames ongeveer 69 miljoen dollar. De gevels op Times Square zijn zeer gewild, vanwege de vele tv-uitzendingen vanaf deze plek en de vele bezoekers aan hartje New York.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!