‘3D wordt zo vanzelfsprekend als kleur’

Het kijken naar 3D-tv is over een paar jaar net zo vanzelfsprekend als kleurentelevisie. Dat voorspelt Matt Murray van de televisie-divisie van Philips.

Dit jaar werd door fabrikanten volop ingezet op de technologie. 3D kan een nieuwe impuls betekenen voor de televisiemakers. De verkoop van tv's steeg vorig jaar minder hard dan het jaar daarvoor en de prijzen staan flink onder druk. De vraag is of consumenten extra in de buidel willen tasten voor 3D-tv. In de beginfase zal een beetje 3D-tv zo'n tweeduizend euro kosten.

Sony en LG brachten deze zomer al 3D-televisies op de markt. Panasonic had dit jaar op de IFA waarschijnlijk het breedste aanbod, met 3D-plasmatelevisies en blu-rayspelers die de techniek ondersteunen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!