Modeformule WE zit met Hyves, Twitter en Facebook in een testfase. “Na de oefenperiode beslissen we welk netwerk het beste bij ons merk past”, laat pr-manager Debbie Huisman van WE weten in de septembereditie van RetailTrends. “We gebruiken social media onder meer om een dialoog te voeren met de consument over bijvoorbeeld stylingadvies, de nieuwste collectie en nieuwe ideeën.”
De formule trekt social media ook door naar zijn fysieke winkels. In de vestiging in Nijmegen, maar ook in een winkel in België en Duitsland test WE sinds enkele maanden de Tweet Mirror. “De spiegel valt in de smaak bij mannen en vrouwen van alle leeftijden. De eerste ervaringen zijn dan ook positief”, meldt Huisman.
WE is van plan alle winkels die in een nieuwe jas worden gestoken te voorzien van deze Tweet Mirrors. Lees het gehele verhaal over de ontwikkelingen van social media in retail in het septembernummer. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl.
RetailNews en RetailTrends zijn ook op Twitter te vinden! Surf naar www.twitter.com/RetailNews_NL of www.twitter.com/RetailTrends_NL.
WE experimenteert met social media
Gepubliceerd op 9 september 2010 om 00:00
Reacties 0