Modeformule 1982 opent deuren
Gepubliceerd op 9 september 2010 om 00:00
De conceptstores van het merk concentreren volgens de formule op strakke lijnen, een puur ontwerp en een aantrekkelijke productpresentatie. Het merk wil de concurrentie aangaan met formules als Primark en mikt op modebewuste klanten die vooral te vinden zijn in stadscentra.
In de winkel zijn laaggeprijsde basics als T-shirts, jeans en truien voor zowel dames, heren en kinderen te vinden. Ook accessoires en dameslingerie krijgen een plek in de winkel.
1982 is vanaf september te vinden in Amsterdam, Berlijn, Kassel, Ludwigshafen, Frankfurt en Pforzheim. De keten voorziet een verdere uitbreiding tot tien winkels.
Voor de opening in de bovengenoemde steden werd de afgelopen weken gezocht naar een model. De winnares wordt het nieuwe gezicht van de winkel. Tijdens de officiële opening van het nieuwe filiaal in Amsterdam wordt de winnares van de modellenwedstrijd ‘1982 - De Stijl van Amsterdam’ bekendgemaakt.
Reacties 0