Moberg over het huismerk

“Het huismerk zal ook een belangrijke rol spelen in onze toekomstige strategie. Het zal toegevoegde waarde leveren aan onze klanten en het zal ons helpen ons te onderscheiden van de concurrentie. Het zal ons onderhandelingsvoordeel geven en flexibiliteit. Om succesvol te kunnen zijn, moeten onze leveranciers sterke partners zijn. Wij moeten definiëren hoe we kunnen samenwerken om waarde te creëren voor onze klanten. Wij hebben beiden hetzelfde belang, om klanten te voorzien van het product en de service welke zij vragen en verdienen. Aangezien de kostprijs van de omzet onze hoogste kostenpost is, is het huismerk duidelijk een van onze belangrijkste aandachtsgebieden en moeten we bepalen hoe wij samen met onze partners onze kosten optimaal kunnen beheersen in het belang van onze klanten. Wij moeten beiden werken aan het verbeteren van onze waardeketen. We moeten elkaar aanspreken. Kernpunten van onze toekomstige strategie zijn strategische inkoop en de toeleveringsketen. Dit betekent het hebben van een dieper kennis van de waardeketen - van boerderij tot bestek. Wij werken naar lagere kosten en naar het stimuleren van innovatie. Wederom voortdurend verbeteren van de waarde voor onze klant. Wetend dat wat was goed gisteren is niet goed genoeg morgen. Onze huismerk is een belangrijke instrument in deze. We hebben een sterke groei gezien van onze huismerk en het is onze vaste overtuiging dat deze ontwikkeling zich door zal zetten. Wij zullen altijd de klant vertegenwoordigen. Wij kopen en inkopen voor onze klanten”, aldus Ahold topman Anders Moberg tijdens de jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!