Wakker Dier in supers met anti-kiloknallercampagne

‘Gratis een portie varkensgeluk bij de aankoop van biologisch vlees.’ Een tekst die te zien is in een campagnefilmpje van Stichting Wakker Dier. Vanaf maandag wordt het filmpje twee weken lang getoond op een scherm dat boven de vleesschappen in de supermarkt hangt.

Het gaat om tweehonderd supermarktfilialen verspreid over het land die al gebruik maken van scherminformatie in de winkel, laat een woordvoerder van Wakker Dier weten.

Het filmpje laat beelden over het leven van varkens op een biologische boerderij zien en moet consumenten overhalen te kiezen voor diervriendelijker vlees. Het is direct gericht tegen de kiloknallers vlees.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!