Supermarktervaringen nu op internet te volgen

Consumenten kunnen hun vragen, klachten en opmerkingen over hun supermarkt nu kwijt op een nieuwe website uwsupermarkt.nl. “Het is een favoriet gespreksonderwerp op verjaardagen. Dan wordt gezegd: ‘Ze hebben er dat product niet meer, ik heb er een briefje over geschreven, maar er nooit meer wat van gehoord’. Klacht-afhandeling is niet het sterkste punt van de supermarkt”, aldus initiatiefnemer Gerard Rutte. De supermarkten reageren positief op dit inititief, ook al vinden zij, dat ze in voldoende klantcontact hebben. “Hoe meer informatie we krijgen, hoe beter we kunnen sturen”, zegt een woordvoerder van supermarktconcern Laurus.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!