Unilever werkt met klantendata van Albert Heijn

Albert Heijn stelt de klantendata van zijn bonuskaart nu ook ter beschikking van derden. Conimex gebruikte de data voor een promotie van koelverse maaltijden. De afzender van de Conimex-mailing was Albert Heijn. “Door gebruik te maken van de direct marketing middelen van Albert Heijn kunnen leveranciers heel gericht hun doelgroep benaderen en specifiek op hen de aanbieding afstemmen” , aldus René Nowee, manager direct marketing Albert Heijn. Ludmilla Molina, brand manager Conimex zegt over deze actie: “Deze DM is een goede en relevante manier om onze consumenten te bereiken. Overigens werken wij op alle manieren gewoon met Albert Heijn samen, ondanks ons geschil van mening over enkele verpakkingen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!