Mango presenteert collectie live op Facebook

De Spaanse modeketen Mango presenteert vandaag zijn nieuwe collectie live op sociale netwerksite Facebook. De retailer wil hiermee de kleding toegankelijker maken.

De catwalkshow toont de nieuwe lente- en zomercollectie voor 2011. Het nieuwe assortiment met de naam Modernist Resort wordt omschreven als minimalistisch en heeft kleuren als limoen, mint groen en watermeloen roze.

De modeshow is vanaf half elf vanavond live te volgen. Al meer dan een miljoen klanten van Mango zijn op Facebook fan geworden van het merk, en hebben zich daarmee ingeschreven om de show te bekijken, aldus Mango.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!