Nederlandse merkkaas in gevaar

De Nederlandse merkkaas staat onder druk. “Er wordt volop kaas gegeten, maar steeds meer merkloze kaas die niets mag kosten”, aldus John Reesink, innovatie-manager bij Uniekaas. De Nederlander let bij de aankoop van kaas alleen op de prijs en of het jonge of belegen kaas is.“De supers verdienen minder, en wij ook. Een marge van miljoenen euro’s wordt weggegooid. Die vervlakking, verschraling, kan leiden tot de teloorgang van Nederlandse kaas. Het tij moet daarom worden gekeerd”, zegt Reesink.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!