Retailing steeds meer teamsport

Commerciële samenwerking in de sportdetailhandel loont. Samenwerkende sportdetaillisten en vooral winkelformules scoren veelal beter dan de niet-samenwerkende sportzaken. Er zijn weliswaar tal van voorbeelden van zeer goede ondernemers in de sportbranche die een geheel eigen winkelformule in de markt hebben gezet en daar zeer succesvol mee zijn. Maar voor de ondernemer die niet met kop en schouders boven de anderen uitsteekt is de weg naar commerciële samenwerking de enige juiste, aldus het rapport ‘Sportdetailhandel: functioneel en modisch’ dat werd gemaakt in opdracht van de Adviescommissie Sportdetailhandel van het HBD. Het rapport biedt een helder overzicht van de commercieel- en financieel-economische prestaties van sportzaken in Nederland. Het complete rapport is gratis te downloaden van de internetsite van het HBD. Kijk op www.hbd.nl.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!