Dier All-in mikt op meerwaarde door goede dienstverlening
Gepubliceerd op 26 mei 2005 om 00:00
Dier All-in, de nieuwe dierenspeciaalzaakformule van voormalig Pet`s Place-ondernemer Henk van Benthem, wil zich onderscheiden met uitgebreide dienstverlening aan de klant. Hiermee hoopt de dierenwinkel meerwaarde te kunnen creeren ten opzichte van supermarkten, tuincentra en andere dierenspeciaalzaken. Dier All-in telt winkels op Urk, in Genemuiden en Epe. De huisstijl in de vestigingen is consequent doorgevoerd, nieuw is de indeling voor hond en kat op levensfase. Voor honden is de indeling puppy/junior, adult, specialty en senior gemaakt, terwijl kattenproducten ingedeeld zijn in snacks, kitten, adult, senior en specialty. De indeling is volgens Van Bentem een bewuste: `De klant wordt zo direct geconfronteerd met de levensfase en tegelijkertijd met de keuze die er bestaat. Dat geeft vaak aanleiding tot vragen en zo kunnen we de klant goed adviseren.` Dier All-in plaatst met regelmaat grote full-colour advertenties in lokale huis-aan-huisbladen. In de winkel zijn de aanbiedingen terug te vinden in een `actiemeter`, bij binnenkomst van de zaak. Binnen worden de aanbiedingen nog herhaald via luidsprekers. De dierenspeciaalzaak heeft ook een klantenkaart ingevoerd waarop gespaard en korting gekregen kan worden.
Reacties 0