Hoogvliet ziet smaakverrijkers als service voor klant

Supermarktketen Hoogvliet heeft sinds week 16 van dit jaar een nieuw concept geintroduceerd: Hoogvliet Smaakverrijkers, voor variatie en inspiratie. Verschillende soorten smaakverrijkers zijn te koop, zoals voor sla, wokken, gebakken aardappels of roerbakken. Ze zijn vooral bedoeld als een serviceartikel voor de klant, zo stelt category manager agf bij Hoogvliet, Hans Peter Kok. Gemak speelt ook een belangrijke rol. Door de verschillende producten zoals kruiden, mixen, nootjes en dressings samen te voegen en te presenteren als smaakverrijker, wordt het de klant erg eenvoudig gemaakt.Bresc uit SLeeuwijk levert de smaakverrijkers aan. Voor de presentatie van de producten heeft Cool Presentation speciale plexiglas bakken gemaakt welke ruimte bieden aan twee maal vier rijen potjes. Vooralsnog heeft Hoogvliet 90 cm schapruimte voor de potjes ingeruimd. Kok weet nog niet of de smaakverrijkers succesvol zijn, tot een hogere omzet leiden en of de smaakverrijkers niet kannibaliseren met de andere verse en gedroogde kruiden. Voor de lange termijn gaat de category manager echter uit van een toevoeging voor de hele categorie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!