Truus.nl wil Albert Heijn achterna

Online non food winkel Truus wil over een jaar de nummer twee zijn in zijn segment, achter Albert Heijn. De webwinkel, gestart door twee voormalig werknemers van levensmiddelfabrikant Procter & Gamble verkoopt huishoudelijke en verzorgingsproducten.

Oprichters Christian van Someren en Olivier Prakken zien veel ruimte op de ‘onderontwikkelde’ Nederlandse online retailmarkt: "Onderzoek laat zien dat de consument behoefte heeft aan extra gemak", meent Prakken. "En daar springen wij met Truus.nl op in."

Truus.nl richt zich vooral op tweeverdieners en gezinnen met jonge kinderen. Het assortiment bestaat vooralsnog uit ongeveer drieduizend artikelen van verschillende fabrikanten, die daags na bestelling worden afgeleverd.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!