Ferrari valt in de smaak in China

Het luxe automerk Ferrari lijkt aan te slaan in China. De Italiaanse autoproducent verkocht vorig jaar bijna driehonderd auto's in het Aziatische land, een groei van vijftig procent vergeleken met 2009. Dat is het beste resultaat sinds de onderneming met haar activiteiten in China begon, aldus Ferrari donderdag.

China kan met de verkoopcijfers in Hongkong en Taiwan gerekend worden tot de vijf grootste internationale markten voor de Italiaanse autoproducent. Ferrari begon nog maar zes jaar geleden met het officiële netwerk in die regio. Het aantal dealers is inmiddels gestegen naar tien. De komende maanden komen daar in diverse steden nog nieuwe dealers bij.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!