Sanoma stapt in vrouwenmode

Mediaconcern Sanoma gaat zijn kansen beproeven met vrouwenmode. Het bedrijf heeft een minderheidsaandeel genomen in No Search, het bedrijf achter de site Fashionchick.nl. De website maakt een selectie uit het assortiment van postorderbedrijven als Wehkamp.nl en Neckermann en tientallen andere webshops in vrouwenmode.

Sanoma wil met het belang in No Search inspelen op de toename in de verkoop van kleding op websites. Als de site goed blijft presteren, neemt Sanoma alle onderdelen over, aldus Sander ten Dam van Sanoma Digital in het Financieele Dagblad. Er is niets bekendgemaakt over financiële details.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!