De VVV-cadeaubon is het afgelopen jaar in trek gebleken, met name op de zakenmarkt. De omzet van de cadeaubon steeg in 2010 met drie procent, tot 125,9 miljoen euro in. Volgens een woordvoerder van VVV Nederland is 35 procent van de omzet te danken aan zakelijk gebruik. In totaal gingen er 8,1 miljoen bonnen over de toonbank.
VVV verwacht dat het zakelijk gebruik van de cadeaubon, dankzij de brede besteedbaarheid en de onbeperkte geldigheidsduur, de komende jaren verder zal groeien. “Steeds meer zakelijke klanten ontdekken de VVV Cadeaubon als ideaal geschenk om personeel en relaties te bedanken”, aldus de organisatie.
Intussen werkt koepelorganisatie VVV Nederland in Leersum aan een verdere verfijning van het aantal VVV-vestigingen. Nu runnen negentig franchisenemers vierhonderd vestigingen in Nederland. De organisatie is in gesprek met negentig gemeenten over mogelijke nieuwe vestigingen.
VVV-cadeaubon wint terrein op de zakenmarkt
Gepubliceerd op 10 januari 2011 om 00:00
Reacties 0