‘Alle winkels moeten een merk zijn’

Alle winkels, zowel groot als klein, moeten voor hun klanten een merk zijn dat op elk gewenst moment en op elke gewenste locatie benaderbaar is. Dat meldt Jan-Willem Janssen, adviseur innovatie bij het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) in de februari-editie van RetailTrends. “De combinatie mobiel met social media maakt dit mogelijk.”

Lees verder in de februari-editie van RetailTrends. Mail voor een proefnummer naar sales@retailtrends.nl. Klik hier voor een abonnement op RetailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!