Biologisch aanbod neem toe

Biologische producten zijn niet lekkerder dan niet-biologisch voedsel, meent een derde van de Nederlanders. Voorts pakt een groot deel van de consumenten tussen de zestien en 34 jaar geen biologische variant uit de schappen. Niettemin groeit het biologisch assortiment in supermarkten, zo blijkt uit onderzoek van Trendbox.

De prijzen van biologische levensmiddelen in de verschillende supermarkten liggen over het algemeen redelijk dicht bij elkaar. Maar niet alle formules verkopen hetzelfde merk, dus zijn er wel degelijk verschillen. Zo verkoopt Albert Heijn de goedkoopste biologische koffie en ligt bij Hoogvliet de duurste jonge kaas in het schap.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!