Duits consumentenvertrouwen neem toe

Het consumentenvertrouwen in Duitsland groeit. Het positieve humeur wordt aangemoedigd door een flinke verbetering van de inkomensverwachting, een signaal dat de binnenlandse vraag de economie verder zal steunen.
Dat blijkt uit de indicator van onderzoeksgroep GfK, die een vooruitblik geeft voor het Duitse consumentenvertrouwen. De index voor maart klom naar 6,0, van 5,8 in februari.

Het cijfer overtreft de verwachtingen van economen die vooraf werden geraadpleegd door Dow Jones Nieuwsdienst. Zij rekenden op een vlak niveau van 5,8.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!