IKEA doet boekje open

Meubelketen IKEA geeft meer openheid van zaken. Zo publiceerde de formule onlangs haar jaarrapport, nam IKEA Nederland voor het eerst deel aan de woonbeurs in de RAI en de directie van het Nederlandse hoofdkantoor werkt vaker mee aan interviews aan (vak)media. Transparantie is het nieuwe motto van de Zweedse woonformule.

In de nieuwe editie van RetailTrends, die eind deze week verschijnt, dan ook een interview met Eva-Lotta Sjöstedt en Nico de Jong, respectievelijk de algemeen directeur en de marketingmanager van IKEA Nederland.

Mail voor een proefnummer naar sales@retailtrends.nl. Klik hier voor een abonnement op RetailTrends.
RetailTrends

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!