Marktplaats richt zakelijk platform op

Marktplaats heeft een nieuw label gelanceerd om zo zakelijke adverteerders en professionele verkopers aan te spreken.

Op Marktplaats Zakelijk komen zowel grote adverteerders en mediabureaus als het mkb en webwinkels samen. Uit onderzoek van Blauw Research bleek eerder dat zes procent van de omzet van het Nederlandse mkb is te danken aan handel op of via Marktplaats.

Waar Marktplaats eerder een platform was voor de handel in tweedehands spullen tussen consumenten, wordt er nu door veertig procent van de bezoekers naar nieuwe producten gezocht. “Elke maand bezoeken miljoenen Nederlanders met een koopintentie ons platform”, zegt Olivier van Duijn, directeur core business van Marktplaats. “We zien dan ook veel potentie voor zakelijke aanbieders. Met dit nieuwe label zijn we nog beter in staat om deze snel groeiende groep gebruikers te bedienen.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!