Efteling sterkste merk

De Efteling is het sterkste merk van Nederland, gevolgd door Wereld Natuur Fonds, Lego, Coca-Cola en NOS. Dit blijkt uit onderzoek van Consult Brand Strategy.”Nederlanders zijn op zoek naar vertrouwdheid. Het zijn vriendelijke merken die mensen een vertrouwd gevoel geven”, zegt Karel Jan Alsem, docent merkmanagement aan de Rijksuniversiteit Groningen. In de lijst van sterke zakkers staat Easyjet bovenaan, gevolgd door Amstel, Pearle, de Volkskrant en Nationale Nederlanden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!