Van multichannel naar interchannel

Multichannel is het toverwoord voor de retail en iedere winkelier is druk bezig om naast de winkel(s) een ander kanaal op te zetten. Maar het goed opzetten en benutten van multichannel is andere koek. Dat meent retailadviseur Jan de Jong in het maartnummer van RetailTrends.

De meeste retailers verstaan onder een multichannelbeleid het hebben van een internetsite met mogelijkheden voor online verkoop, naast de fysieke winkels. De voorlopers zijn inmiddels ook actief met m-commerce.

Het gehele artikel is te lezen in het maartnummer van RetailTrends. Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier. U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!