C&A wil met scherpe prijzen Duitse omzetdaling stoppen

Kledingconcern C&A wil met een agressieve prijspolitiek en met het openen van nieuwe vestigingen de omzetdaling in Duitsland stoppen. C&A gaat in het boekjaar 2005-2006 60 nieuwe filialen openen. Daarbij richt het concern zich vooral op de kleinere steden. “We stellen steeds vaker vast dat veel klanten niet meer bereid zijn een lange weg te gaan om iets te kopen”, aldus Dominic Brenninkmeyer, topman van C&A, tijdens een persconferentie. Die 60 nieuwe winkels krijgen elk ongeveer 1000 m² verkoopruimte met kleding voor de hele familie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!