Tesco mikt op Maleisië

Tesco wil haar aanwezigheid in Maleisië vergroten door een fors geldbedrag te investeren in het openen van nieuwe vestigingen. De retailer wil het komende half jaar drie winkels in het land openen, en legt daar 48 tot zestig miljoen Britse  ponden voor opzij. De winkels komen in Penang, Kuala Lumpur en Perak te staan.

De retailer zegt vooral in het land te willen investeren door de groeiende economie, het toenemend consumentenvertrouwen en de politieke stabiliteit. “We hebben de afgelopen tien jaar 39 winkels in Maleisië geopend”, zegt Tjeerd Jegen, ceo van Tesco Maleisië. “Onze voornaamste strategie is om Tesco toegankelijk te maken voor alle consumenten. Om dat te bereiken moeten we overal in Maleisië aanwezig zijn.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!