Lingerieketen Hunkemöller is sinds eind november vorig jaar in handen van het Franse private equity concern PAI Partners. De nieuwe eigenaar is met de aankoop van de formule niet uit op het snelle geld, stelt ceo Philip Mountford van Hunkemöller in het meinummer van RetailTrends. “PAI lijft bedrijven in voor de langere termijn”, meent hij.
“Met PAI kunnen we stabiel groeien en verder bouwen aan het merk. Dit garandeert een gecontroleerde groei”, aldus Mountford in RetailTrends. “Onze grootste speerpunten zijn verder online en offline uitbreiding. Daarbij ligt de focus op Duitsland.”
Het aantal winkels van Hunkemöller bij onze oosterburen moet de komende vier jaar verdubbelen, van 110 naar 223 vestigingen. Een fractie van er in het land mogelijk is, aldus een ambitieuze Mountford. “We zouden er vijftig winkels per jaar kunnen openen, maar dat is toekomstmuziek.”
Het gehele interview is te lezen in het meinummer van RetailTrends.
Een jaarabonnement op RetailTrends? Klik hier
U kunt een gratis proefnummer aanvragen via sales@retailtrends.nl
Hunkemöller krijgt de tijd om te groeien
Gepubliceerd op 2 mei 2011 om 00:00
Reacties 0