‘Groupon werkt in Duitsland samen met Bild’

Groupon gaat in Duitsland een vliegende start tegemoet door de samenwerking met nieuwsportaal Bild.de. De acties van Groupon worden voortaan via Bild.de verspreidt, een site met maandelijks 195 miljoen hits.

Klanten die zich bij Groupon aanmelden krijgen vervolgens e-mails met daarin kortingsacties van lokale ondernemers. Wanneer deze ondernemers nieuwe klanten werven door middel van Groupon, ontvangen Bild.de en Groupon een commissie.

Het ontstaan van de samenwerking ligt bij voormalig Bild.de ceo Robert Bosch. Hij gaat de uitgever verlaten om als Europa-baas van Groupon aan de slag te gaan. In de Verenigde Staten werkt Groupon al samen met e-commerce- en mediabedrijven zoals eBay, Media General en Tencent. Deze mediabedrijven sturen hun eigen e-mailbestand de aanbiedingen van lokale ondernemers.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!