Groupon test zeer korte deals

Groupon is in Amerika gestart met het aanbieden van meerdere deals per dag voor een zeer kort tijdsbestek. Het betreft een test genaamd Groupon Now. Consumenten krijgen via een locatiegebaseerde mobiele app twee knoppen te zien: ‘Ik verveel me’ en ‘Ik heb honger. Vervolgens krijgt hij de deals aangeboden van plaatselijke ondernemers, zoals lunchaanbieding in een restaurant. Omdat de betaalgegevens van de gebruiker in zijn Groupon-account zijn opgeslagen kan de consument via de mobiele applicatie eenvoudig een deal aanschaffen. Zij krijgen vervolgens een barcode die in de winkel uitgelezen kan worden.

De deals zijn ook toegankelijk via de website. Ondernemers kunnen een deal aanmaken, die tijdens een bepaalde dag van de week, enkele uren beschikbaar is. Het initiatief is vooral aantrekkelijk voor ondernemers die het op bepaalde momenten van de dag betrekkelijk rustig hebben. De ondernemer kan tevens aangeven voor welke locaties de deal geldt. Groupon Now is voorlopig alleen nog in Chicago actief.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!