Makro start bezorgservice

Makro lanceert deze maand het online bestel- en bezorgconcept Makro Plus Online. Volumineuze artikelen, die lastig te vervoeren zijn, kunnen door klanten van de groothandel online besteld worden, waarna deze op het adres van de ondernemer worden bezorgd.

“Makro is continu bezig met het verbeteren en uitbreiden van onze services voor de ondernemer", aldus algemeen directeur Jean-Pierre Bienfait. De nieuwe digitale folder is voor alle klanten van de groothandel via de website toegankelijk. Na een eventuele bestelling wordt er binnen tien dagen met de ondernemer contact opgenomen om een bezorgafspraak te maken. "Door online onze producten aan te bieden, kunnen we direct sturen op de voorraad en het actuele aanbod. Hierdoor kunnen we ondernemers effectief van dienst zijn en bieden wij ze gemak", aldus Bienfait.

De producten die onder andere via de folder worden verkocht zijn fitnessapparatuur, buitenmeubilair en sauna’s. Bij gebleken succes zal Makro haar winterassortiment ook via internet aanbieden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!