The Phone House gaat zich nadrukkelijker richten op de vrouwelijke consument. De telecomketen organiseert hiertoe samen met partners Vodafone en Samsung voor alle vrouwelijke klanten ‘The Phone House Ladies Nights’. Deze Ladies Nights vinden de komende maanden plaats in de nieuwe Connected World Winkels van The Phone House in Den Haag, Eindhoven, Apeldoorn en Haarlem en hebben als thema “Style yourself Through your Mobile Phone”.
Volgens The Phone House wordt bij telecom vaak gedacht aan een snelle ‘mannenwereld’ vol van technische features, handige apps, de nieuwste games en strak design. Volgens de retailer is het hoog tijd om zich meer op vrouwen te richten die op zoek zijn naar de nieuwste apps, willen weten wat ze van een nieuwe telefoon kunnen verwachten en oog hebben voor mooi design.
The Phone House werkt voor de Ladies Nights samen met Vodafone en Samsung, partner die volgens de retailer veel ervaring hebben op het gebied van de vrouwelijke consument. Vodafone introduceerde in februari het mobiele netwerk Sizz dat speciaal gericht is op de vrouwelijke gebruiker. Samsung heeft al sinds 2001, onder de naam “Samsung LadyPhone”, een hele lijn toestellen uitgebracht die qua design en functionaliteit volledig afgestemd is op de vrouwelijke consument.
The Phone House richt zich op vrouwen
Gepubliceerd op 24 mei 2011 om 00:00
Reacties 0