Gartner positief over software SAS

SAS, toonaangevend in business intelligence-oplossingen voor onder meer de retail, ontvangt van analistenbureau Gartner het predikaat ’positief’ voor de SAS Marketing Automation 4 software. Gartner publiceerde de waarderingen in de laatste kwartaaluitgave van het rapport Gartner Campaign Management MarketScope. Campagne Management is een onderdeel van SAS Marketing Automation 4. Mede met behulp van Campagne Management kunnen bedrijven de respons op hun marketingcampagnes verhogen door middel van verfijnde, tijdige en gepersonifieerde communicatiestrategieën. SAS Marketing Automation 4 komt tegemoet aan de behoeften die ervaren marketeers hebben ten aanzien van de marketingprocessen die zij besturen. Het is de enige geïntegreerde en gemakkelijk te gebruiken oplossing die naast campagnemanagement ook uitgebreide functionaliteit biedt voor gegevensbeheer, geavanceerde analyse en business intelligence. ”Wij zien in de waardering van Gartner een erkenning voor het momentum dat SAS heeft in de markt”, zegt Levin de Nooij, Solutions Manager Customer Intelligence bij SAS NL. ”SAS kijkt verder dan traditioneel campagnemanagement: de grote aantallen nieuwe klanten en de succesvolle implementaties sterken ons in het vertrouwen dat we op de goede weg zijn.”

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!