Metro stort zich ook op dagaanbiedingen

Gratis dagblad Metro heeft met SaveMyDay een eigen platform voor dagaanbiedingen in het leven geroepen. De betreffende producten en diensten worden tegen minimaal vijftig procent korting aangeboden.

Met de lancering van SaveMyDay volgt de krant deels het initiatief van NRC Handelsblad en daarnaast heeft het veel weg van Groupon. Nieuwsbriefabonnees worden dagelijks gemaild met aanbiedingen in de buurt.

SaveMyDay hanteert minima voor belangstelling; pas als voldoende mensen zich hebben aangemeld voor een deal gaat deze door en krijgt de onlineshopper een voucher. 


Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Pushberichten ontvangen?

Blijf op de hoogte van het laatste retailnieuws!