PostNL en mijnWinkel azen op webwinkeliers in spé
Gepubliceerd op 14 juni 2011 om 00:00
Volgens Mijnwinkel zullen er binnenkort andere partijen inhaken op de samenwerking tussen mijnWinkel en PostNL, om zo een one-stop shop voor het mkb te vormen. “Je zou daarbij kunnen denken aan bedrijven in de registratie van domeinnamen”, aldus Marcel Ambriola van mijnWinkel. “Overigens is mijnWinkel niet alleen geschikt voor starters, maar ook voor de doorgewinterde internetondernemer.” MijnWinkel wil veel media-aandacht creeëren voor de nieuwe samenwerking. Zo is er veel ruimte ingekocht voor televisiereclame.
Met de samenwerking laat PostNL zien dat het e-commerce hoog in het vaandel heeft staan. Het bedrijf zag als TNT Post al een rol als hoofdaannemer voor e-commerce projecten van retailers voor zich weggelegd. TNT Post hielp onder meer WE Fashion en M&S mode bij het opzetten van een online verkoopkanaal.
Reacties 0