‘Doe geen zaken met kortingssites’

Het is niet verstandig als horecaondernemers een kortingsactie plaatsen op sites als Groupon. Dat meldt branchevereniging Koninklijk Horeca Nederland.

Het geven van fikse kortingen heeft grote risico’s door de lage winstmarges, zo laat Hajé de Jager, sectorvoorzitter restaurants bij de KHN weten. Complete vijfgangendiners zouden voor ‘een appel en een ei’ worden weggegeven.

Ondernemers plaatsen een aanbieding op een site als Groupon met hoge kortingen. Van de gemaakte omzet wordt vervolgens een deel afgestaan aan de kortingssite.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!